Z dôvodu optimalizácie logistiky od 23. 12. 2022 do 8. 1. 2023 uzavrieme náš sklad. Tovar, ktorý máme na sklade a ktorý objednáte do 23. 12. 2022 do 11.00, budeme ihneď expedovať. Objednávky prijaté neskôr spracujeme čo najskôr po 9. 1. 2023. Ďakujeme za pochopenie!

Ako nakupovať

Máme pre vás pár tipov, ako elegantne a rýchlo prejsť celý proces nákupu od výberu produktu, až po jeho objednanie, zaplatenie a konečné prevzatie.

Ako nájsť žiadaný produkt?

Pokiaľ viete, čo chcete nakúpiť, použite funkciu vyhľadávania v našom e-shope. Do okienka vyhľadávača vpíšte názov alebo kód produktu a výsledok sa zobrazí ihneď.

Ďalšou možnosťou je prehľadávanie prostredníctvom kategórií a podkategórií, pomocou ktorých sa dostanete ku konkrétnym položkám. Pri každom produkte uvádzame ilustračnú foto, názov a cenu produktu. Po rozkliknutí je k dispozícii popis využitia produktu, vlastnosti a podrobný popis produktu. V prípade ak máte akékoľvek nejasnosti, prosím kontaktujte nás na podstránke kontakt a my vám zodpovieme všetky vaše dotazy.

Je pre vás napriek tomu ťažké vybrať ten najvhodnejší produkt? Váhate medzi niekoľkými favoritmi? Môžete sa obrátiť na náš tím konzultantov. Využite niektoré možnosti v sekcii kontakt. Pokiaľ poznáte svojho odborného poradcu, zavolajte prosím priamo jemu.


Proces objednávania v súvislostiach

Proces objevnávky je jednoduchý. Vybrané produkty vložíte do košíka príslušným tlačidlom, či už na stránke obchodu alebo priamo na stránkach produktov. Skontrolovať stav košíka môžete kliknutím na ikonu košíka v pravom hornom rohu.

Pre pokračovanie ďalej môžete zvoliť možnosť “zobraziť košík” alebo prejsť priamo do “pokladne”. V košíku máte možnosť upravovať počty položiek, poprípade ich mazať. V spodnej časti si zvolíte spôsob dopravy a môžete pokračovať ďalej do sekcie pokladňa. V tejto sekcii vyplníte potrebné údaje zo sekcie “fakturačná adresa” a “doručovacia adresa”. V spodnej časti si môžete ešte raz skontrolovať obsah vašej objednávky, zvolíte spôsob platby a objednávku dokončíte.

Pokiaľ si objednávate produkty, ktoré máme skladom, a svoju objednávku odošlete do 10.00 hodiny, robíme maximum pre to, aby ste zásielku obdržali druhý deň. Pokiaľ si objednávate produkty, ktoré máme na centrálnom sklade v Českej republike, doba dodania sa predlžuje o dobu prepravy z Českej republiky.

Čo nasleduje po objednávke: Registrácia a jej výhody

Pokiaľ na našom e-shope nakupujete jednorázovo, nemusíte sa registrovať. Vyplňte prosím všetky údaje potrebné pre jednorazové bezproblémové doručenie vybraného tovaru.

Pokiaľ sa k nám budete chcieť vrátiť, registráciu odporúčame. Do budúcna vám totiž ušetrí veľa času. Po prihlásení do vášho profilu vám predstavíme jednotlivé možnosti a výhody registrovaného používateľa.

Prihláste sa v pravom hornom rohu obrazovky a postupujte podľa pokynov. Pokiaľ ste už v našom e-shope zaregistrovaní, stačí sa na rovnakom mieste prihlásiť pomocou kontaktného e-mailu a zadať svoje heslo. Potom prosím skontrolujte, že všetky vaše kontaktné údaje sú aktuálne. Pred dokončením objednávky je ešte potrebné súhlasiť s uvedenými Všeobecnými obchodnými podmienkami. Kliknutím na tlačidlo “Objednať s povinnosťou platby” ste práve zamestnali naše oddelenie Starostlivosť o klienta. Ako prvý na svoj kontaktný mail obratom dostanete automatické potvrdenie objednávky, v ktorom bude uvedené zhrnutie objednávky, vami zadané udaje, spôsob doručenia a spôsob platby. V prípade akýchkoľvek nezrovnalostí, omeškania alebo vzniknutých problémov vás budeme kontaktovať a vyriešime ich k vašej spokojnosti.

Robíme všetko preto, aby vaše čakanie bolo čo najkratšie.

Môže sa hodiť

Pokiaľ si prajete svoju objednávku zmeniť, stornovať alebo celú zrušiť, kontaktujte nás prosím prostredníctvom e-mailu na info@nikub.sk.
Pri preberaní zásielky si prosím skontrolujte neporušenosť obalu zásielky. V prípade akéhokoľvek podozrenia na poškodenie obalu alebo obsahu zásielky máte právo zistené skutočnosti zapísať na dodací protokol prepravcu alebo si v prítomnosti šoféra zásielku rozbaliť a skontrolovať.

Pokiaľ z dôvodu poškodenia odmietnete zásielku prevziať, zaznamenajte dôvod svojho rozhodnutia na dodací protokol a informujte nás o tom prosím e-mailom na info@nikub.sk

Vzniknutým problémom sa staviame čelom a preto sa neváhajte na nás obrátiť. Vašu reklamáciu budeme riešiť obratom a veríme, že nájdeme možnosť ako problém vyriešiť k vašej spokojnosti.

 

Vedenie spoločnosti NIKUB.